Subaru attīstības vēsture
Subaru ir japāņu vieglo automašīnu ražotājs, kas izcēlās 90. gadu sākumā. Tieši šajā periodā šīs markas automašīnas pārpludināja Eiropas un Amerikas tirgus, un viņi sāka runāt par Japānas automobiļu rūpniecību visā pasaulē. Šajā rakstā galvenā uzmanība tiks pievērsta šī uzņēmuma attīstības vēsturei, kā arī tā kāpumiem un kritumiem.
Subaru savu ceļu uzsāka tālajā 1954. gadā, kad pirmie pasažieru automobiļi sāka ripot no uzņēmuma konveijera. Tajā laikā Japānas automobiļu rūpniecība bija sākumstadijā, tāpēc jaunā un vērienīgā uzņēmuma modeļi bija ļoti pieprasīti patriotiski noskaņotu pilsoņu vidū.
Daudzos veidos uzņēmuma sākotnējie panākumi bija Kenji Kita nopelns, kurš deva spēcīgu impulsu sava idejas autora attīstībai, kā arī lika pamatu uzņēmuma attīstības vektoram, par kuru izsekoja VW grupa. Tas ir, koncernam bija jāražo pieņemamas un uzticamas automašīnas. Šī bija galvenā stratēģija.
Astoņdesmito gadu beigās kļuva skaidrs, ka paplašināšanās Rietumu tirgū ir obligāta. Šī iemesla dēļ zīmējumi un aprīkojums tika iegādāti no Renault, kurā Subaru salika savus pirmos modeļus rietumu tirgum. Vēlāk ražošana tiks veikta tikai uz vietas, un aktīva pārdošana segs visas iespējamās izmaksas!